De ce imi place de Pierce Brosnan

Sunt cativa actori care ma fascineaza de ani buni, cum ar fi Angelina Jolie, George Clooney, Johnny Deep, Keanu Reeves, Richard Gere, Pierce Brosnan si altii. Si mai sunt si cei care nu mai sunt in viata, Greta Garbo, Vivien Leigh, Clark Gable, Humphrey Bogart, Ingrid Bergman etc. Dar ma opresc la Pierce Brosnan pentru ca in ultima saptamana am vazut si am revazut multe filme cu el. Nu mai tin minte care a fost primul film pe care l-am vazut cu el, parca Lews of attraction in care juca alaturi de Julianne Moore, alta actrita care imi place mult. Dar filmul care imi place cel mai mult cu Pierce este Tomorrow never dies. Imi plac filmele din seria James Bond si abia astept sa apara cel din noiembrie 2015, cu Daniel Craig.

Pierce Brosnan - AMIRA DAOUD 1

Si acum ajung la ideea principala. Din cate am citit, Pierce a trecut si el prin incercarile vietii precum Keanu Reeves. Celui dintai i-a murit prima sotia si mai tarziu fiica, ambele de cancer ovarian. Cu toate acestea a avut puterea de a merge mai departe, de a-si face meseria si a se implica in diferite cauze umanitare. Mi se pare incredibil sa ai o asemenea forta interioara, e drept ca esti uneori constrans de imprejurimile vietii, dar chiar si asa, nu vreau sa imi imaginez cum este sa fii in locul persoanelor care trec prin astfel de situatii. Imi place ca actor enorm, joaca foarte bine, parca orice rol de pana acum i s-a potrivit manusa, imi place si ca barbat, dar imi place mai ales ca om.

Scopul acestor randuri nu sunt pentru a va intrista, ci pentru a va pune suficient de mult pe ganduri cat sa apreciati ce aveti, cat sa va bucurati si mai mult de cei de langa voi si nu in ultimul rand, sa va preocupati de sanatatea voastra si a celor dragi.

Leave a Reply

