Starbucks Cotroceni s-a inchis

Da, ati citit bine, Starbucks din Afi Palace Cotroceni s-a inchis aseara. Vestea buna este ca vor reveni in aprilie 2015 pe culoarul celalalt al mallului. Nu mi-a placut de la bun inceput cum era amplasat, in mijlocul drumului, dar era cel mai apropiat S de casa si de facultate, iar cand imi puneam castile pe urechi si ma apucam sa lucrez pe laptop uitam complet de acest lucru.

IMG_20140225_151126

Azi dimineata priveam locul unde s-a aflat pana acum si m-am gandit la ultimii 5 ani in care am fost aici. Aici am fost cu colegi din liceu, dar si din facultate, aici am fost cu prieteni dragi, aici am intalnit oameni simpatici si tot aici am primit cateva vesti foarte bune, dar si vesti triste pe care am incercat sa le “tratez” cu cafea. Am multe amintiri si toate sunt deosebite in felul lor, pentru ca nu s-au rezumat doar la momentele petrecute acolo, iar asta ma bucura nespus de mult.

Imi place mult strategia lor de marketing, campaniile pe care le deruleaza si aici ma refer la cafenelele S din toata lumea. Cateva reclame de ale lor gasiti aici si aici ceva si mai interesant. Pr-ul celor de la S, Linda Mills, spunea ca in ultima lor campanie se pleaca de la ideea ca exista multe modalitati de a fi mereu “conectati” unii cu altii, but “we’re not really connected unless we’re face to face”, iar asta asa este.

Revenind la S din Afi, deoarece s-a inchis, iar cel mai aproape de el este cel din Plaza Romania, ofer trei vouchere – valabile doar in cafeneaua de acolo – unei persoane.

Ce trebuie sa faceti? Lasati un comentariu la aceasta postare in care sa mentionati numele, prenumele si adresa voastra de mail pana maine, 30.10.2014, ora 19.00, iar pana vineri, ora 12:00, am sa contactez persoana respectiva.

20 thoughts on “Starbucks Cotroceni s-a inchis

  1. Daca acrst loc este plin de amintiri, te rog, sa iti amintesti de momentul in care eram panicata cu testul la politologie, iar masa de langa bar era plina de foi. Tu radeai! Avem si poza. Te pupacesc :*

Leave a Reply

