Aseara am fost in Orasul Minunilor

In ultimele postari v-am povestit despre locurile prin care m-am plimbat vara aceasta, acum, insa, urmeaza sa va povestesc despre orasul in care am fost aseara, Orasul Minunilor. Va spun sincer ca nu stiu cu ce sa incep sa va povestesc in acest articol. Intai de toate cred ca este de mentionat faptul ca nu sunt adepta concertelor. Singurul concert care mi-a placut pana aseara a fost cel sustinut de Tom Jones in noiembrie 2011 la Sala Palatului. Dar vazand cat de promovat este spectacolul sustinut de Vunk am decis sa imi cumpar bilet din timp si sa nu imi fac niciun plan pe data de 3 octombrie. Zis si facut, in afara de faptul ca am febra si frisoane de joi pana in prezent, totul a fost ok.

Au cantat in deschidere Blackstar si Byron, iar in jur de 20:15 Vunk si-a inceput povestea cu “1000”. Despre melodii nu cred ca mai are rost sa va spun ca au fost superbe, dar spectacolul creat in sala a fost unul inedit. Jocuri de lumini, proiectii, artificii pe tavan si activitatea de pe scena au contribuit la aceasta poveste de concert. Momentul care mi-a placut cel mai mult a fost acela in care solistul a cantat intr-un felinar deasupra celor 5.000 de oameni melodia “Balada pentru o minune” (melodie ce imi place cel mai mult de la Vunk). Mai tarziu au cantat si o melodie cu aproape toate luminile stinse cerandu-ne si noua sa inchidem ochii si sa facem “inconjurul lumii”. Alaturi de Vunk au cantat si Natalia Barbu, Maria Radu si Roman de la Zdob si Zdub.

Tot spectacolul a fost o dovada clara de creativitate la cote maxime. Si nu ma refer doar la cele doua ore de aseara, ci la munca depusa cu ceva timp in urma. Crearea unui oras virtual, Orasul Minunilor, ce are peste 11.000 de locuitori, diferite campanii educationale, aparitii in media, toate au contribuit la acest show. O sa gasiti mai multe detalii in acest articol al Cristinei Bazavan.

Energia pozitiva, mesajele puternice, bucuria oamenilor, munca depusa de trupa Vunk si de oamenii din spatele scenei, toate acestea s-au simtit aseara si m-au facut sa uit de starea febrila pentru cateva ore. E lesne de inteles ca mi-a placut enorm si ca abia astept concertul de anul viitor si va invit si pe voi, cei care nu ati mers la un concert Vunk, sa fiti cu ochii pe spectacolele lor, deorece sunt cu adevarat deosebite. Pe mine m-au convins.

DSC_0758-crop

DSC_0786-crop

DSC_0804-crop

DSC_0807-crop

DSC_0830-crop

DSC_0839-crop

DSC_0870-crop

DSC_0901-crop

DSC_0909ws

DSC_0917j

DSC_0955-crop

DSC_0967-crop

DSC_0995-crop

Leave a Reply

