72 de bilete

A ramas sa va mai povestesc despre ce am facut miercuri si vineri. Joi am fost la Poiana Brasov, dar acolo vor predomina pozele. Miercuri dimineata cand m-am trezit si am vazut cerul negru am crezut ca nu o sa mai plecam nicaieri. Eu, matinala de fel, m-am trezit la 7:15, am scos capul pe balcon si m-am intors apoi catre Teo spunandu-i ca ploua. M-a intrebat cat e ceasul si dupa ce i-am raspuns mi-a zis ca “hai sa mai dormim putin”. Desigur, cand vine vorba de somnul lui Teo nu prea e loc de putin, doar in momentele in care e vorba de putin sau deloc, atunci alege cu adevarat putin. Am mai stat ce am mai stat si intr-un final am plecat spre Cetatea Rasnov.


Despre Cetatea Rasnov nu sunt multe de spus, exista o legenda care este relatata pe un panou acolo si in rest sunt ruine. Privelistea de sus este intr-adevar frumoasa, dar mai mult mi-a placut cea de deasupra Brasovului. In timp ce ii faceam poze prietenei mele, un cuplu de israelieni m-a rugat sa le fac o poza si lor. Le-am facut cinci poze, nu una si apoi i-am intrebat daca sunt ok. Tipul mi-a raspuns ca sunt foarte ok, ca de obicei cei care le-au facut poze nu le-au scos picioarele. Si glumea ca si le continua el in Photoshop. Am inceput sa vorbim mai multe cu ei, i-am intrebat daca le place in Romania, ei raspunzandu-ne afirmativ. Initial vacanta lor era mai scurta, dar cum zborurile catre Israel au fost anulate, atunci si-au prelungit vacanta. Le place ca este liniste, ca sunt multe locuri de vizitat, ca avem o tara frumoasa. Si le este foarte bine aici decat in Israel, unde se aud bombele zi de zi. Avand termen de comparatie ajungi sa apreciezi mai mult ce ai, ajungi sa te bucuri de lucrurile marunte si inveti ca linistea e mai importanta decat faptul ca nu ai bani suficienti sa iti iei pe loc ultimul iPhone. Mi-au lasat o impresie placuta si sper sa le fie bine in continuare.
Dupa ce am facut poze am plecat spre Bran. In fata drumului aveam cerul negru intr-o parte si senin in cealalta parte. Si a inceput sa mai si picure, iar pe masura ce ma apropiam de destinatie si vedeam castelul, cerul devenea mai negru. Am parcat masina si ne-am indreptat catre coada kilometrica de la casa de bilete. Tot asteptand si tot asteptand a inceput sa tune. Deja ma amuzam, nici daca as fi vrut, nu as fi prins vremea asta in ton cu castelul. Cand am ajuns la casa de bilete s-a bagat un mosulet in fata mea, turist. Nu am zis nimic, am crezut ca ia 1-2 bilete si gata, nu mai avea rost sa ii zic ceva. Pana cand il aud “Seventy-two tickets please” In secunda doi ma intorc catre Teo si o intreb “seventy two adica saptezeci si doi, nu?” Ea, cu o mutra uimita de-a dreptul ca o intreb asa ceva, imi zice clar si raspicat: DA! Speram sa ma insele engleza mea, dar se pare ca nu, ii transmit ca respectivul vrea sa cumpere atatea bilete si s-a schimbat si ea la fata exclamand “Ai mamica…” Intr-un final apoteotic ne luam si noi biletele si urcam spre castel. Pe drum ii ziceam “uite, dupa ce iesim sa mergem sa facem poze aici. Aaa ce frumoooos! Sa facem si acolo! Ce lac dragut, sa mergem si aici” Am fost in castel, castel pe care amandoua l-am mai vizitat. Mi-era dor de scara secreta si de fantana din curtea interioara. Am facut cateva poze, iar cand am iesit din castel a inceput ploaia. Noroc ca aveam umbrelele cu noi, ca altfel nu vreau sa imi imaginez cum ajungeam la masina. Va dati seama ca s-au dus si mama pozelor din cauza ploii.
Cu toate ca am prins ploaie exact cand nu voiam, cu toate ca am stat dupa mosulica si cele 72 de bilete ale lui, care, nu v-am spus, nu erau toate la fel (voia bilete pentru adulti, seniori si studenti) si cu toate ca nici traseul nu a fost un succes de prima data, totul a avut un farmec aparte si daca nu erau toate acestea, probabil ca nu imi aminteam acum de ziua aceasta cu zambetul pe buze.

DSC_0371ed

DSC_0375ed

DSC_0380ed

DSC_0382ed

DSC_0399ed

DSC_0405ed

DSC_0406-croped

DSC_0407ed

DSC_0408ed

DSC_0413ed

DSC_0435ed

DSC_0440ed

DSC_0447ed

DSC_0453ed

DSC_0456ed

DSC_0457ed

DSC_0461ed

DSC_0464ed

DSC_0467ed

20140723_131017ed

20140723_131240ed

Leave a Reply

