Atitudinea este totul

După cum v-am spus în articolul introductiv, urmează să vă vorbesc despre cărţile în legătură cu dezvoltarea personală, pe care le-am citit şi mă ajută.  Azi vă scriu despre cartea lui Jeff Keller  “Atitudinea este totul”.

Ei bine, atitudinea este puterea noastră care acţionează spre binele sau răul nostru, dar o atitudine pozitivă este “paşaportul nostru pentru un mâine mai bun.”

Ce am învăţat eu din cartea aceasta?  Mi s-a repetat, cu alte cuvinte, că rezultatele acţiunilor noastre depind în mare parte de gândirea noastră, de cum vorbim, de cum ne comportăm atât cu propria persoană cât şi cu cei din jur.  Gândeşte-te că ai liberul arbitru să îţi alegi atitudinea, indiferent în ce situaţie te afli.  Autorul a citat la un moment dat din Biblie,  lucru la care nu mă aşteptam, pentru că să fim serioşi, câte cărţi motivaţionale cu noţiuni din religie există?  Aşadar, asemănarea dintre “De poţi crede, toate sunt cu putinţă celui ce crede” (Marcu, 9,23) şi “Dacă poţi  crede intr-un lucru, înseamnă că poate fi făcut”  este foarte mare, doar gândeşte-te la puterea acestor cuvinte.

Ce puteţi găsi în carte:

– experienţe din viaţa autorului, de unde a plecat şi unde a ajuns;

– experienţele altor oameni de succes;

– citate motivaţionale  – pe mine mă inspiră mare parte din ele;

– metode prin care să iţi atingi scopul dorit;

– cum să reuşeşti să îţi schimbi gândurile negative în gânduri pozitive;

– simpli paşi pe care îi poţi  aplica zilnic pentru consolidarea atitudinii optimiste;

– metoda vizualizării (de reţinut!);

– cum să descoperi beneficiul sau lecţia dintr-o situaţie nefavorabilă;

– cât de mult te ajută recunoştinţa;

– cât de importante sunt persoanele pe care le ai în jur;

– importanţa cuvintelor;

Aş putea să vă scriu rezumatul cărţii, dar în felul acesta nu aţi mai fi curioşi să o citiţi şi este păcat,  drept pentru care v-am făcut o schemă, ca să vedeţi dacă rezonaţi cu informaţiile respective.   Din câte cărţi despre dezvoltare personală am citit, aceasta m-a ajutat cel mai mult.  Limbajul este simplu, cartea are în jur de 150 de pagini, eu am citit-o în câteva zile – timp în care i-am făcut şi rezumatul.

Îţi las o mini – schemă la care să reflectezi cum o poţi folosi pentru atingerea scopului tău:

whitekeller-crop

Îţi recomand să iţi cumperi cartea, costă doar 20 lei şi gândeşte-te că investeşti în tine,  totul e să îţi doreşti cu adevărat acest lucru!  Orice curiozitate sau nelămurire ai, în legătură cu această carte, aştept comentariul tău.

Cu drag,  Amira

20130923_200158

Leave a Reply

