Revedere

Septembrie. Nisip. Pustiu. Valuri. Stau pe mal şi privesc în zare. Mi-s ochii la fel ca tine.
Am reuşit până la urmă să te vizitez şi anul acesta. Nu accept să treacă un an fără să te văd, un an fără să mă încarc cu energia minunată pe care o emani. Nu este nevoie să îţi spun ce am pe suflet. Ştii de ce am venit. Îmi cureţi sufletul de gândurile ce mă neliniştesc şi îmi oferi pacea interioară.

A doua zi, de dimineaţă dorm pe nisip lângă mal, iar pe fundal se aude cântecul valurilor şi soarele mă îmbratiseaza.. Aş rămâne aici.. Tu îmi transmiţi sensibilitatea aceea, care mă face să simt nisipul de parcă ar fi cearceaful meu, iar soarele plapuma. Ştii exact de ce are nevoie sufletul meu, simplitatea care îmi pătrunde în inimă şi în minte.
Tu niciodata nu mă izgoneşti. Deşi este septembrie, briza serii îmi sarută obrajii şi mă invită să privesc linia dintre tine şi cer.
Ceasurile trec şi starea de linişte persistă. Tu eşti calmă, eu sunt calmă. Tu eşti pură, eu sunt pură. Tu eşti limpede, eu sunt limpede. Ce credeam că am pierdut am regăsit acum, aici, cu tine. Întrebările ce ma măcinau şi-au primit răspunsurile prin tăcerea ta. Şi te ascult.. Liniştea ta e glasul sensibil ce îmi mângâie inima, în timp ce tu mă veghezi cum te privesc cu ochii închişi. Mă cunoşti şi mă iubeşti necondiţionat pentru cine sunt cu adevarat.
Te iubesc şi eu şi îţi mulţumesc pentru că eşti.

 

DSCN2102 blog

Text: Amira Daoud

4 thoughts on “Revedere

  1. Excelent articol, îmi place lirismul din proză şi cum îţi exprimi sentimentele cu uşurinţă. Sper să rămâi la acest stil 😀

Leave a Reply

