Noi începuturi

Având în vedere că a venit toamna calendaristică şi deja am citit suficiente statusuri lamentabile, va sfătuiesc să vă reveniţi sau cei care aveţi o stare asemanătoare mie (optimistă, energică, pozitivă), haideţi să îi influenţăm şi pe ceilalţi! Dacă ne uităm acum afară peisajul este la fel ca o seară de vară, aşa că nu vă mai întristaţi gândindu-vă la ce va urma! Eu păstrez fiecare anotimp în suflet, chiar dacă din punct de vedere calendaristic el s-a terminat.
Şi eu aş avea de ce să mă întristez, dar nu este cazul, aşa că mă axez pe lucrurile minunate! Drept pentru care o să vă relatez câteva motive de fericire.
Încep toamna aceasta cu o plecare la mare :-)), deoarece nu am avut când să plec din diferite motive, apoi sper la un weekend la munte. De asemenea, pe 1 octombrie încep facultatea, unde sicer abia aştept să relaţionez cu noii colegi şi să văd ce surprize (plăcute!, pe cele neplăcute le ştiu deja :)) ) o să am. Cea mai veche prietenă a mea (suntem prietene de 13 ani) face 21 ani şi mai am alte aniversări, atât zile de naştere, cât şi onomastici. Urmează târguri vintage, apar filmele About Time, Getaway, Paranoia, Runner Runner, Serena (pe acestea vreau eu să le văd). Şi ce îmi place mie cel mai mult este să văd cum frunzele copacilor işi schimbă culorile. De mică sunt fascinată de cum arată parcurile Cişmigiu şi Herăstrău, dar şi Muzeul Satului, toamna. Au farmecul lor, de fapt, anotimpul acesta are farmecul lui, ca orice alt sezon.
Aştept cu nerăbdare să port ghete, botinele aurii, cizme de cauciuc, să îmi scot de la naftalină colecţia de eşarfe şi gecile. Vă daţi seama că nici mie nu mi-ar face plăcere să mă prindă o ploaie torenţială de final de octombrie, în timp ce mă intorc seara acasă cu geanta grea şi încercând să ţin umbrela alături de câteva pungi. Dar acum, pe bune, spuneţi voi că nu e frumos să fiţi toamna într-o ceainărie, sau acasă savurând un ceai cald de mere verzi, cu o felie de lămâie şi puţină scorţişoară, urmărind un episod din Friends sau alt serial şi vorbind cu cea mai bună prietenă. Să vă treziţi sâmbătă dimineaţă şi să admiraţi ploaia citind un roman poliţist ori romantic, sau jucându-vă cu animalul de companie, eu am doi zăpăciţi, Charlie şi Sasha, care sunt mereu energici indiferent de vreme, pot spune că ei contribuie la starea mea de bine zilnic. Să vă plimbaţi prin Cişmigiu ţinându-vă de mână cu persoana iubită şi staţi la poveşti. Sunt atâtea momente..

autumn 2013 unu

Dacă vreţi să schimbaţi ceva la voi odata cu venirea acestui sezon, nu mai amânaţi! Luaţi-vă o agendă, faceţi-vă un shake sau un ceai, şi staţi cu voi, gândindu-vă la ce vreţi să schimbaţi şi la noile obiective, puteţi citi aici metoda adoptată de mine ce mă ajută să-mi îndeplinesc ţelurile, apoi scrieţi-le în agendă şi treceţi la fapte!
Toamna aceasta începe un curs de NLP, pe care vi-l recomand cu drag dacă vreţi să vă dezvoltaţi din puncte de vedere personal şi nu numai. Găsiţi aici detalii. De asemenea, dacă vreţi să învăţaţi o limbă străină luaţi în calcul cât de folositoare vă poate fi, aşa că nu mai amânaţi! Nu e musai să vă apucaţi de rusă, ebraică sau chineză. Şi dacă vă apucaţi de italiană sau portugheză tot vă ajută. Mereu am fost de părere că limbile străine ajută foarte mult, dar păcat că în licee nu se prea pune accent pe ele. Eu una vă zic cu părere de rău că 7 ani de germană s-au dus pe apa sâmbetei şi mi-ar fi plăcut mult să fi făcut ca lumea în continuare. Din nefericire am rămas doar cu engleza, dar nu este timpul pierdut să mă apuc să învăţ o altă limbă!
Tocmai de aceea vă zic că timpul este extrem de important, de aceea fiţi atenţi cum vi-l organizaţi. Programul meu este mereu plin, dar am grijă să am zilnic pauze mici şi dese, dar o să vorbesc în alt articol despre organizarea timpului. Până atunci ZÂMBIŢI, BUCURAŢI-VĂ DE VIAŢĂ şi FIŢI RECUNOSCĂTORI PENTRU FIECARE EXPERIENŢĂ!

largezuz

Voi ce planuri aveţi toamna aceasta? Care este momentul vostru preferat din acest sezon minunat?
Lăsaţi-mi un comentariu cu răspunsurile voastre pentru că abia aştept să le citesc! O toamnă excelentă să aveţi!

4 thoughts on “Noi începuturi

  1. Cât îmi place vremea asta, în combinaţie cu o ieşire la o cafea bună si caldă, îmbrăcată gros si eventual chic, cu o companie placută! Love it!

Leave a Reply

