Peretele motivaţional

În articolul anterior ţi-am rezumat ultimele şapte luni din viaţa mea şi ţi-am spus că încrederea este soluţia în orice vrei să întreprinzi.
Chiar dacă făceam (şi încă fac) şedinţe de dezvoltare personală, parcă aveam nevoie de ceva mai mult pentru a-mi consolida încrederea în propria persoană. Şi într-o vineri seară, în timp ce mă uitam pe weheartit la imagini inspiraţionale mi-a venit ideea să-mi fac un perete motivaţional. Drept pentru care am scos la imprimantă imagini cu mesajele care mă motivează să-mi urmăresc ţelurile. Mi-am umplut un perete cu pozele respective şi ajunsesem la rezultatul dorit: să fiu zilnic inspirată şi motivată în tot ce fac.

Amira motivational wall 01

În fiecare dimineaţă mă trezesc cu imaginile colorate şi cu mesaje frumoase ce îmi dau startul unei zile minunate!

DSC_0024 EDIT

Dacă simţi nevoia să vezi des mesaje de acest tip şi nu ai cum să-ţi umpli peretele cu poze, există alte soluţii. De exemplu poţi să vezi imaginea respectivă pe ecranul telefonului mobil sau pe coverul de la Facebook, ori să-ţi pui magneţi pe frigider cu acele imagini (asta e o idee şi pentru cei care vor să fie mai motivaţi in privinţa alimentaţiei). În caz că ai alte soluţii sunt curioasă să le aflu.
Sper că acest articol ţi-a folosit şi dacă ai vreo sugestie sau ai adoptat alta tactică în privinţa consolidării încrederi, te rog să laşi un comentariu.

DSC_0061 EDIT

DSC_0025 EDIT

DSC_0022 EDIT

P.S. Dacă ştii persoane pe care le-ar putea ajuta sau inspira această postare te rog frumos să dai un share. Mulţumesc şi sunt recunoscătoare!

6 thoughts on “Peretele motivaţional

  1. Este un început bun pentru o serie de post-uri pe care de abia le aştept. Peretele arată foarte bine şi mi-a plăcut că ai oferit alternative în cazul lipsei abilităţilor de a face design interior .
    Aştept continuarea 😀

    1. Mulţumesc de comentariu, Andrei.
      Poţi găsi diferite alternative dacă îţi pui creativitatea în mişcare şi eşti relaxat.
      O seară frumoasă să ai!

  2. Super ideea cu peretele motivational..am avut la camin anul acesta un perete plin cu poze ce ma inspirau legat de fashion,poze personale,citate ce ma motivau si chiar e un exercitiu ce da roade.Dimineata cand ma trezeam imi sareau in ochi lucruri pozitive,iar seara,dupa o zi obositoare ma deconectam de tot din jurul meu privind acele poze.Oricine intra in camera venea la peretele meu sa priveasca mai atent.
    Aviz celor ce vor sa puna in practica acest lucru,nu lipiti pozele cu scoch direct pe perete,puteti achizitiona un avizier,deoarece se va lua varul,iar eu la camin a trebuit sa dau cu lavabil inainte sa plec. :))

    Recomand tuturor acest exercitiu de motivatie 🙂

    1. Acel perete sau avizier poate fi colţul tău de rai cum s-ar spune /oaza ta de odihnă /sursa ta inspiraţională.
      La mine în cameră imaginile sunt lipite cu scoch aşa că… :)))
      Mă bucur să citesc că şi tu practici metoda aceasta. Te pupic! :*

  3. Scriu comentariul ăsta cu privirea spre propriul panou motivational! Într-adevăr consider că este una din cele mai frumoase idei pentru a ne da un boost de energie şi ambiţie spre realizarea obiectivelor noastre, ca să nu mai vorbim şi de efectul Legea Atracţiei. Mult succes! 😀

    1. Pe mine peretele motivaţional mă ajută cu privire la tot ce vreau să întreprind prin multă muncă.

      Ai citit cumva Secretul? Legea Atracţiei este un subiect genial. E surprinzător cum ne “afectează” programarea pe care ne-o facem în minte.
      Îţi mulţumesc pentru comentariu şi să ai o zi minunată! ♥

Leave a Reply

