Evoluţie

Îţi place să fii în pas cu moda?  Sau să ştii ce se mai poartă? Ei bine şi mie! Una dintre pasiunile mele este moda. Ma bucur de fiecare dată când văd pe stradă câte o tipă îmbrăcată cu stil. Şi bărbaţii au început să fie mai atenţi la înfăţişarea lor. După părerea mea, o sursă de inspiraţie pentru ei pot fi Adam Gallagher şi Nick Wooster. Adam este model şi fashion blogger, iar Nick este consultant de imagine pentru bărbaţi, din New York. Dar postul acesta nu îi vizează pe bărbaţi. Postul acesta este un rezumat despre evenimentele şi târgurile de modă ce încep să aibă un impact evident la noi. De exemplu, luna aceasta au avut loc patru târguri de modă (1/săptămână) şi evenimentul de deschidere a primului monobrand Roberto Cavalli (JW Marriott). Au mai avut loc şi alte evenimente legate de modă, mai mult sau mai puţin importante. Dar simplu fapt ca într-o lună oarecare am avut în Bucureşti 4 târguri şi lansarea magazinului Roberto Cavalli, este o evoluţie de luat în seamă în peisajul românesc în ce priveşte moda.

Cele 4 târguri fashion vintage de luna aceasta sunt:

7 aprilie Absolutely Fabulous Fashion&Vintage Fair (Hotel Ambasador) – am fost aici! Nota: 10.

13-14 aprilie: V for Vintage, Celebrate TEN, târg de cultură vintage şi design românesc (Sala Dalles) – am fost aici! Nota: 8.50.

20 aprilie: Fashion Garage @DallesGo: 70% OFF! – nu am fost.

21 – 22 aprilie: CLOUD NO.9 POP-UP STORE (Club Vault) – nu am fost.

28 aprilie: Fashion Bazaaar (Villa Rodizio) – ne vedem acolo!

Preferatul meu a fost, este şi cred că va rămâne primul.

Acestea au fost câteva evenimente fashion care ajută la evoluţia modei în capitală.

Vă recomand să puneţi accent pe felul în care vă îmbrăcaţi, să investiţi în haine, încălţăminte şi genţi de calitate, astfel investiţi în voi. Prima impresie constă în primele 30 de secunde şi este influenţată de modul în care arătaţi. Nu vă sugerez să vă cumpăraţi lucruri de firmă, foarte scumpe şi excentrice, ci să aveţi stil, să vă creaţi un stil personal, unic.

Sunt atâtea reviste, cărţi, emisiuni, bloguri, posturi TV, dedicate modei încât este imposibil să nu aveţi de unde să vă inspiraţi! Inclusiv târgurile de mai sus, unde o să vedeţi persoane cu un look aparte!

Collage 2013-04-25 21_25_31

Dacă vrei, lasă-mi un comentariu în care să-mi zici la ce evenimente de modă ai participat, ce te preocupă în acest domeniu, sau orice altceva simţi legat de cuvântul “fashion”!

2 thoughts on “Evoluţie

  1. Păi, nu pot să spun decât că, în calitate de bărbat (că nici băiat nu îmi mai pot spune), nu am fost atent decât la prima parte şi la ultima. Nu pentru că nu ar fi interesant, dar am urmărit esenţialul, evenimentele nefiind pentru mine :D.

    În ceea ce priveşte sfatul privind stilul fiecăruia, nu pot fi decât de acord cu tine. E clar că trebuie să facem o impresie bună prin stil, dar hai să recunoaştem, să îţi creezi un stil costă mult. Lăsând la o parte mall-urile, dacă vrei să reuşeşti ceva în privinţa asta pe la magazine mai ieftine, ar trebui săte fi documentat mult înainte… să nu iei orice prostie. Aşa că Nick Wooster, Adam Gallagher sunt bine veniţi, sursă de inspiraţie:D

    Ciao!

    1. Andrei, la evenimentele respective erau câteva standuri şi cu articole pentru bărbaţi, dar prea puţine din păcate.
      Să ai un anumit stil e drept că este scump, dar depinde şi cum faci o investiţie, eu, de exemplu, consider că este mult mai important să investeşti într-o pereche de cizme de calitate, care te ţin o viaţă decât într-o cămaşă de firmă, care nu este atât de “profitabilă” precum încălţămintea.
      Chiar trebuie să te documentezi mult, important este că ai de unde!! So go for it!
      O seară frumoasă!

Leave a Reply

