Cel mai bun tu!

Acum vreo 2-3 săptămâni primesc mail de la Marcela cu privire la un seminar gratuit care se cheamă “Cel mai bun tu”. Am zis că mă duc, dar că o să mă înscriu când o să intru la calculator, deoarece pe tabletă mi-era greu atunci. Erau valabile două sesiuni: cea de dimineaţă şi cea de seară. Eu voiam la cea de dimineaţă. Mai târziu am uitat de seminar şi de înscriere, până ce mi-a trimis o amică link cu seminarul respectiv. Wow! Asta da sincronicitate! Mai ales că mai rămăseseră locuri libere doar la sesiunea de dimineaţă!

Seminarul a fost susţinut de Dragoş Stoian,un tip super tare! Mi-a plăcut foarte mult tot ce a spus şi ne-a explicat anumite lucruri pe care le ştiam deja, dar am şi aflat altele noi. În 2 ore şi jumătate au fost foarte multe informaţii folositoare, dar cel mai important subiect abordat a fost iubirea. Da, iubirea de sine. Iubirea de sine de la care pleacă toate convingerile noastre, atitudinea noastră, faptele noastre. Totul. Desigur că ne-a spus mult mai multe lucruri în 2 ore şi jumătate, dar daca vrei să afli câteva metode prin care să-ţi îmbunătăţeşti încrederea în tine click aici. Pe 15 aprilie se ţine şi un workshop, la hotel Rin Central, iar investiţia este de 200 lei. Ce zici? Eşti dispus să investeşti în dezvoltarea ta personală?

Închei cu un citat care mie îmi place foarte mult şi mă inspiră: “Ai încredere şi acţionează ca şi cum ar fi imposibil să eşuezi” – Charles F . Kettering.

Te rog, lasă-mi un comentariu în care să-mi spui la ce seminarii de dezvoltare personală ai participat sau vrei să participi!

xyv26kYy1r31zd1o1_500_large

2 thoughts on “Cel mai bun tu!

Leave a Reply

