Expoziţia Internaţională Felina de Primăvară – Bucureşti – “SofistiCat”

Imagine

Azi am fost la Expoziţia de pisici sau la “Marea pisicareala de primavara”, cum scrie pe Facebook, la event. Precum vă imaginaţi au fost multe exemplare, din ţară, dar şi din afară, erau unele duble faţă de căţelul meu :)). Mi-a plăcut foarte mult o pisică bengaleză, e ca un mic tigrişor. Aş fi luat-o acasă fără să stau pe gânduri dacă se putea.

Pe lângă felinele expuse, erau şi pisici oferite spre adopţie. So, go for it! Puteai să donezi, din ce am văzut eu, Asociaţia Robi avea o cutiuţă pentru asta. Mâncare, nisip şi diferite accesorii erau de vânzare, dar şi lucruri hand-made pentru noi (bijuterii, brelocuri, cutiuţe).

Am fost plăcut surprinsă să văd toate categoriile de oameni acolo, nu credeam că sala o să fie plină ochi.

Dacă nu ai fost, îţi recomand să te duci mâine la Sala Palatului, când este ultima zi a expoziţiei. Preţul biletului este de 6 lei.

Cine ştie, poate pleci de acolo cu o pisicuţă! 😀

Imagine

 

Imagine

Leave a Reply

