Rezumatul lunii martie

S-a terminat prima lună din primăvara, care mai mult a fost “primaiarnă” şi iată că suntem în aprilie, care chiar ne-a adus primăvara!
Să rezumăm luna martie, ce şi cum.
Am fost la târgul de carte, organizat de ASLS, care nu m-a impresionat. Mă aşteptam să văd un târg, nu 2-3 măsuţe cu cărţi în engleză, franceză şi un mic dicţionar latin. Ce am apreciat a fost iniţiativa studenţilor de a organiza acest târg, faptul că ei se simţeau bine şi micile activităţi pe care le-au adăugat în program. Cu siguranţă data viitoare o să iasă mai bine!
Am mers la o conferinţă la ASE – Protejarea procesului de creare a valorii, unde la fel, nu m-a impresionat prea tare. Subiectul a fost interesant, s-a desfăşurat în lb engleză timp de 90 minute. Dar un microfon ar fi ajutat foarte mult!!
Pe 20 martie, am asistat la un concert caritabil de muzică jazz. În februarie am mers la un concert de muzică clasică. Cu toate că îmi place muzica jazz, votez pentru concertul din luna februarie!
Am încheiat luna martie participând la Conferinţa Naţională de Criminalistică şi Criminologie, despre care am scris separat.
În concluzie, evenimentul meu preferat a fost ultimul.

catsmarchtheredorchid451

 

În aprilie, avem mai multe evenimente, dar despre unele nu ştim data şi locul, momentan.
2-7 aprilie: Festivalului Internațional de Film CINEPOLITICA.
6-7 aprilie: Expoziția Internațională de Primăvară ”SofistiCAT”.
6 aprilie: Salsa Galaxy sărbătoreşte 10 ani.
7 aprilie: Absolutely Fabulous vintage fair.
8 aprilie: seminar “cel mai bun tu”.
25 aprilie: seminar susţinut de Andy Szekely.
Plus cele care urmează să mai apară.
De asemenea, ne aşteaptă multe piese de teatru şi operă!

O lună minunată să aveţi!
P.S. Lasă un comentariu în care să ne împărtăşeşti planurile tale pentru această lună!

Leave a Reply

